آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/01/31 جمعه
سبد خرید

هیجان آتش بازی

همانطور که میدانید آتش بازی یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات و برنامه هایی است که میتوان برای مراسمات مختلف از آنها استفاده کرد. اینگونه گفته می شود که کشور چین جزء اولین کشورها و فرهنگ هایی است که استفاده از آتش بازی و نورافشانی را در جشن ها و مراسمات خود رواج داده و سپس آن را به کل دنیا صادر کرده است. امروزه به وفور مشاهده می شود که مردم در سراسر کره زمین با هر فرهنگ و باوری که نزد خودشان دارند در مراسمات مختلف از جمله جشن ازدواج، تولد، افتتاحیه ها، اختتامیه ها و همچنین جشن های ملی و مذهبی و... از انواع آتش بازی برای سرگرم کردن میهمانان خود و همچنین جذابیت بخشیدن به برنامه خود استفاده می کنند. 

درخشش خیره کننده ی نورهای رنگی در آسمان شب ، هر بیننده ای را مجذوب خود می کند .

سر و صدا و هیجان ناشی از آتش بازی ، ولوله و شور خاصی به هر مراسمی می دهد . هنر آتش بازی چیزی به جز زیبایی نمی تواند باشد . بسیاری بر این باورند که آتش بازی در مراسم های مختلف می تواند به خاطره ای فراموش نشدنی و زیبا در ذهن تبدیل شود .

اگر بخواهیم از انواع آتش بازی ها و نوافشانی ها را نام ببریم باید مواردی همچون انواع فشفشه، منور، آبشار گرم و سرد، کهکشان هوایی، کهشان تک شوت و.... اشاره کنیم.

به عقیده بسیاری از افراد جشن بدون آتش بازی، یک جشن نیمه تمام محسوب می شود

تاریخچه ای مختصر از آتش بازی

مسلما پس از اینکه در رابطه با آتش بازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم یکی از سوالاتی که ذهن افراد و متقاضیان را به خود مشغول می کند این است که تاریخچه این برنامه هیجان انگیز چه می باشد و از کجا نشات گرفته است.

در این رابطه باید بگوییم که در زمان حکمفرمانی سلسله تانگ در کشور چین، یک اکتشاف بسیار بزرگ و اتفاقی منجر به کشف باروت شد و بسیاری از محققان این مسئله را سرآغازی بر آتش بازی در کشور چین می دانند.

در آن زمان مردم به این پی بردند که اگر مقداری باروت را در چوب بامبو بریزند و آن را در آتش بیاندازند، صدای انفجار بزرگی تولید خواهد شد.

اولین نورافشانی ها در چین اینگونه شکل گرفتند. سال ها بعد و در زمان سلسله ی سانگ در چین، لوله های کاغذی جایگزین ساقه های بامبو شدند و آتش بازی شکل کامل تری به خود گرفت.

اهمیت آتش بازی برای کودکان

امروزه مطمئنا متوجه شده اید که کودکان نیز در مراسم هایی مانند تولد، جشن فارغ التحصیلی و یا هر مراسم دیگری از آتش بازی استقبال ویژه ای به عمل می آورند و هیجان غیر قابل وصفی تمام وجود آنها را فرا میگیرند و حتی در برخی موارد آنچنان مبهوت می شوند که میتواند به بهترین و خاطره انگیزترین هدیه برای جشن تولد آنها و جشن موفقیت تبدیل شود.

البته باید در جریان باشید که خرید لوازم آتش بازی کار آسانی به حساب نمی آید زیرا با توجه به فراوانی فروشگاه های مربوطه انتخاب فروشگاهی که هم وسایلی مناسب و هم مقرون به صرفه و هم از نظر شما ایمن و مجاز را دارا باشد کار آسانی نمی باشد.

در کنار تمام مواردی که خدمت شما ارائه شد مسئله ای که اهمیت ویژه ای دارد این است که شما باید گروهی حرفه ای و با تجربه را پیدا کنید تا بتوانید بدون دغدغه خاطر ، تمام اجرای مراسم آتش بازی را به آن ها بسپارید تا با مهارت های خاص خود ، از شب خیال انگیزی که برای شما می سازند لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستانتان ، با زیبایی های به یاد ماندنی آن خاطره سازی کنید .

انواع آتش بازی

همانطور که میدانید با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف انجام شده است آتش بازی نیز به انواع مختلفی تبدیل شده تا هیجان و لذت آن را تجربه کنید و شبی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. یکی از لوازمی که میتواند هیجان بسیار زیادی را در شما و همچنین اطرافیانتان ایجاد کند با انواع آتش بازی آبشار سرد ( آبشار برقی یا فشفشه برقی، آبشار هوایی، آبشار زمینی ) می باشد که می تواند هیجان یک آتش بازی بزرگ و بی نظیر را درهر فضایی که مد نظر شما است به ارمغان بیاورد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که ایجاد دود و آلودگی فضای داخل سالن برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد باید بدانید که شما میتوانید هیچ نگرانی نباید از این بابت داشته باشید زیرا مواردی که خدمت شما ارائه کردیم و نام بردیم برای فضاهای داخل سالن طراحی ده است و اگر باز هم در نظر دارید تا همه چیز را به آرامی پیش ببرید و یک میهمانی بدون جنجال داشته باشید باید به سراغ لوازم بدون دود آتش بازی بروید که البته محصولات بسیار منحصر به فردی در بازار موجود می باشد.

از همین رو اگر میهمانی و یا جشنی پیش روی شما قرار دارد توصیه می شود برای ثبت سفارشات خود به فروشگاهی که مد نظر قرار داده اید هیچگونه تعللی را جایز ندانید.