آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/02/06 پنچشنبه
سبد خرید

اجرای آتش بازی در مراسم عروسی چگونه است ؟

همانطور که به این مسئله واقف هستید یک فیلم عروسی به دو دسته بسیار جذاب تقسیم می شود.

مرحله اول به قسمت فیلمبرداری که در آن عواملی همچون نورپردازی، تزئینات داخلی، عروس، داماد و.... و همچنین مراسم آتش بازی و نورافشانی دخیل هستند و مرحله دوم به قسمت ادیت و میکس فیلم مرتبط می باشد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در نظر دارید تالار، باغ و فضای بازی را برای برگزاری مراسمات خود انتخاب کنید باید در جریان این مسئله باشید که یکی از بهترین چیزهایی که میتواند مکمل شب رویایی شما باشد یک آتش بازی هیجان انگیز است. 

اگر در نظر دارید که برگزاری این مراسمات را به یک تشریفات لوکس و با تجربه بسپارید پیشنهاد می شود که حتما به این مسئله دقت داشته باشید که اجرای مراسم آتش بازی در آن وجود داشته باشد باید به این مسئله آگاه باشید که آتش بازی در یک مراسم عروسی به سه بخش مجزا تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم:

آتش بازی ورودی زمانی که خورشید در حال غروب کردن است و هوا رو به تاریکی می رود را زمان ورود عروس و داماد به تالار می نامند و دقیقا هنگامی که آنها وارد می شوند مرحله اول آتش بازی شروع می شود.

عوامل زیادی در انجام این مرحله از مراسم دخیل هستند از جمله اینکه با توجه به اینکه چه بودجه و فضایی را برای انجام این کار در نظر گرفته اید میتوان از آتش بازی های متفاوتی استفاده کرد.

هنگامی که این مراسم شروع می شود هیجان غیر قابل وصفی علاوه بر عروس و داماد به میهمانان نیز منتقل می شود و همچنین میتواند تصویر و فیلم زیبایی را برای آنها فراهم آورد و در ذهنشان حک کند.

آتش بازی بریدن کیک، بریدن کیک در همه مراسمات یکی از هیجان انگیزترین بخش های هر مراسمی محسوب می شود فرقی نمی کند که این مراسم تولد، نامزدی و یا عروسی باشد.

به هرحال اجرای مراسم آتش بازی در این مرحله میتواند یکی از بهترین انتخاباتی باشد که عروس و داماد و یا صاحب میهمانی تعبیه می کنند.

به طور معمول بریدن کیک در فضاهایی سر بسته و یا مکان هایی که جمعیت زیادی از افراد در آن حضور دارند رخ می دهد از همین رو بهترین گزینه ای که میتوان برای این بخش از آتش بازی در نظر گرفت استفاده از آبشار سرد می باشد.

آتش بازی دو نفره رقص دو نفره عروس و داماد یکی از لذت بخش ترین قسمت یک عروسی به حساب می آید، زمانی که دو نفر پس از سال ها تلاش و زحمت به یکدیگر رسیده اند و حال در حال نشان دادن عشق به یکدیگر هستند از همین رو بهترین کاری که در این زمان میتوان انجام داد این است که این فضا را برای آنها رمانتیک تر و زیباتر جلوه دهیم.

برای انجام این کار میتوان از دستگاه مه سنگین و همچنین یخ خشک و یا مه رنگی استفاده کرد و فضایی زیبا را فراهم آورد. علاوه بر آن بسیاری از عروس و داماد ها ترجیح می دهند که از آتش بازی به صورت یک حلقه بزرگ در اطراف خود بکار ببرند.

در واقع استفاده از آتش بازی باعث می شود که مراسم رقص دو نفره هیجان بیشتری داشته باشد و به یکی از زیباترین بخش های مراسم تبدیل شود. البته با توجه به اینکه شما چه بودجه ای را در نظر گرفته اید این آتش بازی میتواند مفصل تر و باشکوه تر برگزار شود.

روش های خرید وسایل آتش بازی برای اینکه بتوانید وسایل و ابزارآلات مورد نظر خود برای آتش بازی را پیدا کنید بهترین راه این است که به سراغ فروشگاه های موجود در شهر و یا حتی از فروشگاه های آنلاین بروید.

البته باید در جریان باشید که اگر به فکر خرید لوازم آتش بازی هستید بهترین کار این است که یک اکیپ حرفه ای و فعال در این زمینه را انتخاب کنید تا آنها انجام تمامی امور را در دست بگیرند.

دقت داشته باشید هنگامی که شما یک اکیپ اجرایی حرفه ای ، با تجربه و هنرمند را برای انجام این کار در نظر میگیرید تا مکمل کار شما باشند در واقع این مسئله را قبول کرده اید که بدون دغدغه خاطر ، تمام اجرای مراسم آتش بازی را به آن ها بسپارید تا با مهارت های خاص خودشان ، از شب خیال انگیزی که برای شما می سازند لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستانتان ، با زیبایی های به یاد ماندنی آن خاطره سازی کنید.

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که اگر ترجیح می دهید همه چیز آرام پیش برود و یک مهمانی و یا جشنی بدون سر و صدا و یا احیانا بدون دود حاصل از آتش بازی داشته باشید ، پیشنهادات بی نظیر و درجه یکی در این زمینه وجود دارد.

در واقع شما می توانید انواع افكت ها و جلوه هاي ويژه شامل مه سنگين ( يخ خشك ) ، شبیه ساز آبشار ، افكت بخار ، كاغذ پاش و ... را انتخاب کرده و با تهیه آنها از تنوع بی نظیر و کیفیت بالا در کنار ایمنی آن ها لذت ببرید .