آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/01/30 پنچشنبه
سبد خرید

بهترین کادو برای دختران عروسک است حال هرچه عروسک بزرگتر باشد استقبال از کادو که خریداری کرده اید بیشتر است خرید عروسک زمانی آسان میشود که هدف شما از خرید مشخص باشد اگر برای دختری در رده سنی بین 3  تا 30 سال (بله 30 سال دختران عاشق عروسک هستند) بهتر است برای او عروسک بزرگ دخترانه بخرید اگر عروسک متناسب با سن فرزندتان نباشد به زودی از آن خسته می شود

 

 

 

کیفیت عروسک بسیار مهم است. تا به حال دیده ایدعروسک ها در گذر زمان ممکن است کثیف شود حتی اگر استفاده ای از ان نشود باز هم گرد و غبار بر روی ان می نشیند با خرید خرس هپی مپی با کیفیت عالی میتوانید هر بار که دلتان خواست با خود به حمام ببرید و بشویید . لباسهای عروسک بزرگ دخترانه از جنس عالی تشکیل شده است و قابلیت شستشو حتی در ماشین لباسشویی را دارد.

آیا تا به حال خرید عروسک اینترنتی داشته اید؟

شاید تا به حال از دیگران شنیده اید که از خرید اینترنتی خود نا راضی بودند و عکسی که در صفحه سفارش خود دیده اند با خریدی که درب منزلشان دریافت کرده اند خیلی فرق داشته و جنسی که دریافت کرده اند بسیار بی کیفیت بود ه است ! با خرید عروسک هپی مپی از خریدتان پشیمان نمیشوید و عروسکی که دریافت می کنید همان عروسکی است که در عکس مشاهده نموده اید. در دنیای واقعی عروسک ها تنوع بسیاری دارند هپی مپی تلاش خود را کرده است که علاوه بر دارا بودن تنوع زیاد  و زیبا بودن در  عروسک های بزرگ دخترانه را  با کیفیت بالا  تولید  کند. عروسک بزرگ دخترانه هپی مپی سعی بر این داشته است که شما راضی از خریدتان باشید و مشتری همیشگی ما باشید.

این عروسک بزرگ دارای موهای بسیار زیبا و کاشته شده است که میتوان ان را شانه کرد و حالت داد یک  بار دم اسبی ببندید و بار دیگر فر دهید هر طور که دوست دارید!  با خرید عروسک میتوانید چندین لباس برای عروسک دخترانه خود داشته باشید.همچنین زیور الاتی زیبا برای عروسکتان شامل میباشد این  عروسک دارای ارتفاع یک متر است شما می توانید دست عروسک خود را بگیرید و با او  اهسته قدم بزنید. عروسک بزرگ دخترانه از جنس پلاستیک مرغوب تولید شده است  و بسیار نرم است

 

عروسک بزرگ دخترانه برای چه رده سنی مناسب است؟

این عروسک مناسب برای کودکان بالای سه سال است. بدون موتور و باتری خور است.در زمان خرید عروسک باید توجه به رنگ مورد علاقه فرزندتان داشته باشید هپی مپی عروسک هایش را در تمامی رنگ بندی ها موجود برای تمام سلیقه ها دارد . این نکته را هم یادتان نرود دختران  بیشتر عروسک ها با شخصیت های کارتونی و فانتزی را دوست داردند که با خرید عروسک از ما میتوانید هر شخصیت کارتونی که دوس دارید را خریداری نمایید . علاوه بر زیبای عروسک نوع بسته بندی عروسک بسیار مهم است .عروسک دارای جعبه بسیار زیبا است که مناسب کادو دادن میباشد وهمچنین در زمان ارسال اسیبی به عروسک وارد نمی شود.

برند هپی مپی دارای استاندارد های جهانی برای تولید عروسک بزرگ دخترانه است . تمامی قسمتهای بدن عروسک به محکمی در کنار هم فیکس شده اند.

عروسک بزرگ دخترانه علاوه بر اینکه برای بازی فرزندانتان استفاده میشود با زیبایی که دارد به اتاق شما جلوه میدهد.

این عروسکها به گونه ای طراحی شده است که بسیار طبیعی دیده میشود حتی دارای انواع رنگ بندی پوست میباشد .جنس ناخن های عروسک قابلیت لاک زدن و پاک کردن را دارا میباشد . هرچیزی که شما از یک عروسک با کیفیت در نطر دارید برند هپی مپی براورده کرده است.