آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/02/04 سه شنبه
سبد خرید

فروشگاه ما به عنوان نمایندگی رسمی شرکت های تولید وسایل آتش بازی (ناریه گستر و ناریه سپهر) این امکان را برای شما فراهم می سازد که در سریع ترین حالت و با بهترین قیمت ها از وسایل آتش بازی استاندارد در جشن های خود استفاده کنید.

خوب بریم سراغ معرفی چند تا از بهترین کارهامون که با استفاده ازشون هیجان رو به جشنتون بیارید :

 

 

آبشار ها

مطمعناً با آبشار آشنایی دارید وسیله ای که با روشن کردن سر فیتیله ی آن تا ارتفاع مشخص شده ای نورافشانی می کند و جلوه ای زیبا و بسیار جذاب ایجاد می کند که شاید از کاربرد های آبشار ها هم بشه : استفاده در جشن ها ، اعیاد مذهبی و مناسبتی ، چهارشنبه سوری ، عروسی ها و تولد ها را نام برد.

آبشار های ما انواع مختلفی دارند از انواع دستی (بسیار مناسب جهت استفاده در چهارشنبه سوری و عکس برداری) گرفته تا انواع آبشارهای زمینی جهت استفاده در بهترین موقعیت و کاربرد شما میتوان آبشار هایی مثل : آبشار های اژدها ، پایه مشکی ، پایه آبی و آبشار های میکس (150 ، 300 و 500 گرم) که در موارد مختلف استفاده های گوناگون دارند را نام برد.

 (ما در پستی دیگر به طور کامل انواع آبشار ها را برای شما شرح می دهیم)

 

             آبشار 500آبشار 300آبشار 150آبشار پایه مشکیآبشار دستی

 

 

کهکشان ها

کهکشان ها وسایلی هستند که با روشن کردن فیتیله ی آن ها تا ارتغاع مشخصی بالا رفته و آن جا باز می شوند که صدا ، انفجار و شکل گلی را ایجاد می کنند و بسیار مناسب برای اعیاد مذهبی و مناسبتی ، جشن ها ، عروسی ها و چهارشنبه سوری می باشند که انواع مختلف آن ها در شرایط متفاوت استفاده می شوند .

از انواع کهکشان های ما میتوان کهکشان های : مینی ، فلشی و رنگی که به صورت تک شوت منفجر می شوند و هر کدام هم شکل خاص خود را دارند و انواع مختلف کهکشان های چند شوتی مثل : 7 شوت ، 9 شوت ، 16 شوت و 25 شوت را نام برد که با انفجار های پشت سر هم و متنوع با رنگ های مختلف باعث نورافشانی آسمان می شوند و جلوه ای خیره کننده به آسمان شب می دهند.

توجه داشته باشید که کهکشان ها به چند دسته ی 1اینچ ، 1.5 اینچ و 2 اینچ تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در انفجار و نور افشانی در آسمان می باشد و منطقاً 2 اینچ منطقه ی بیشتری را در آسمان روشن می کند و شعاع بیشتری دارد .

 (ما در اینجا به طور کامل انواع کهکشان  ها را برای شما شرح داده ایم)

 

کهکشان فلشیکهکشان رنگیکهکشان 7 شوت 1 اینچکهکشان 7 شوت 2 اینچکهکشان 16 شوت 1 اینچکهکشان 25 شوت 1.5 اینچکهکشان 25 شوت 2 اینچ

 

 

 

25 شوت سوتی رو شاید نه بشه تو لیست کهکشان ها قرار داد نه توی لیستی دیگر ولی وسیله ای هست که آتیش بازیتون را بسیار جذاب و جالب میکند .

با روشن کردن فیتیله شوت ها با صدای سوت به سمت آسمان پرتاب می شوند .

(بهترین پیشنهاد ما برای شما ترکیب کردن کهکشان های چند شوت با 25 شوت سوتی است که آتش بازی خیره کننده ای را ایجاد می کند)

(داخل ویدیو زیر از ثانیه 37 به بعد سوتی ها روشن می شوند)

 

25 شوت سوتی

 

 

ولی شاید فضایی که برای جشن و مهمانی خود انتخاب کرده اید فضای باز بزرگی را نداشته باشد یا در فضایی مثل تالارها و رستوران ها نیاز به آتش بازی دارید نگران نباشید که ما برای این هم یک راه حل داریم wink

ابشارهای سرد که با مقدار کمی نیروی برق و الکتریسیته روشن می شوند و مثل یک آبشار معمولی نورافشانی می کند و این در حالی است که کاملا بی خطر است و آتش سردی هم دارد و مناسب برای مهمانی هایی است که فضای بیرونی بسیار وسیعی ندارند.

 

     آبشار سرد فیتیلهآبشار سرد نارگستر

 

 

 

همون جوری که خواندید فروشگاه ما تمام نیازهای شما را برای آتش بازی هاتون رفع می کند و می توانید از وسایل آتش بازی فروشگاه ما در جشن ها و مهمانی های خود و حتی در مناسبت های ویژه و اعیاد مذهبی ، تبلیغات و چهارشنبه سوری و ... خود استفاده کنید و لذت ببرید.

ما در داخل پست های دیگر به طور کامل انواع مختلف این وسایل آتش بازی و دیگر محصولات فروشگاه رو معرفی می کنیم پس ما رو دنبال کنید و اخبار و اطلاعات جدید رو از دست ندهید.

برای خرید وسایل آتش بازی استاندارد  ، اسباب بازی ، عروسک و وسایل کادویی و تم های تولد به قست محصولات سایت  سر بزنید.

برای خرید حضوری به آدرس فروشگاه مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه : کرج میدان شهدا خیابان بهار نرسیده به برج دالاهو روبروی کوچه طاهری فروشگاه هپی مپی نورافشان

تلفن : 09101875007 -  09125630667

فراموش نکنید که کانال اینستاگرام و آپارات ما رو هم دنبال کنید

Instagram : happymappy

Aparat : happymappy