آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/02/08 شنبه
سبد خرید


 
بدون شک تولد یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین روزهای زندگی می باشد که بیشتر ما آن را دوست داریم. از همین رو یکی از تصمیمات فوق العاده برای ایجاد یک دورهمی فراموش نشدنی، استفاده از تم های تولد می باشد.
چنانچه شما هم قصد دارید که سوپرایز ویژه ای برای تولد یکی از عزیزان تان آماده کنید، پیش از هر چیز باید با بهترین تم های تولد دخترانه آشنا شده و از میان شان  مناسب ترین را انتخاب کنید.
آشنایی با تم تولد
شاید در ابتدا برای تان سوال شده باشد که اصلا تم تولد چیست و چه کاربردی دارد؟
در پاسخ باید بگوییم که تم ها در واقع همان لوازم رنگارنگ و جذابی هستند که این روزها در اکثر تولدها استفاده می شوند. چنانچه شما رنگ ها و طرح های مناسب برای این تم انتخاب کنید می توانید یک خاطره فراموش نشدنی بسازید!
تم های تولد برای هر سنی متفاوت است و به طور کلی به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می شود.
برای آن که بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید کافیست که به علاقه شخص مورد نظرتان توجه کرده و جشن تولد فوق العاده ای برایش برگذار کنید.
اگر شما هم در این راه کمی گیج شده اید، اصلا جای نگرانی نیست. ما در ادامه می خواهیم بهترین تم های تولد دخترانه را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از آن ها کمک بگیرید.
 
معرفی تم تولد دخترانه
فرقی نمی کند که تولد چند سالگی تان باشد، دخترها همیشه دوست دارند که دیده شوند و میان جمع بدرخشند، این قضیه در مورد تولدشان نیز همیشه صادق است.
بنابراین می توان گفت که یک انتخاب فوق العاده برای تم تولد می تواند تمام انتظارات او را برطرف کند.
در ابتدا اگر بخواهیم بهترین اسم های تم های تولد دخترانه را نام ببریم، می توانیم به تم تولد بالرین، سیندرلا، فروزن، باربی، تم تولد هلو کیتی، السا، باب اسفنجی، توت فرنگی و.. اشاره کنیم.
بدون شک تنوع تم های تولد دخترانه تنها به این موارد ختم نمی شود و شما با توجه به کارتون های مورد علاقه و یا حتی شخصیت های محبوب فرد می توانید تم ویژه ای انتخاب کنید.
مزیت استفاده از تم ها آن است که شما نیازی به اجاره سالن های گران و یا تجهیزات جا گیر ندارید، بلکه تنها با لوازم زیبا و ساده می توانید بهترین تولد ممکن را رقم زده و خاطره های فوق العاده ای ثبت کنید.
این لوازم با توجه به تم انتخابی شما  متفاوت خواهند بود. از ریسه های زیبا و رنگی گرفته تا کلاه ها و ظروف رنگارنگ و.. همگی می توانند بخشی از تم محبوب تان باشند.
چطور می توانم تم تولد انتخاب کنم؟
برای آن که بتوانید بهترین تم برای تولد یک دختر را انتخاب کنید، پیش از هر چیز باید به علایق شخص توجه کنید.
علاوه بر آن، سن فرد نیز تاثیر گذار است. بدون شک تولد یک فرد بزرگسال با یک کودک خردسال کاملا متفاوت است.
اگر می خواهید برای یک فرد بزرگ سال تولد بگیرید، می توانید به علایق خاص او مانند رشته تحصیلی، دانشگاه مورد علاقه، شغل محبوب و.. کمک بگیرید.
همچنین اگر آن ها به موضوعی خاص علاقه نشان می دهند نیز از آن استفاده کرده و تم تولد فوق العاده ای انتخاب کنید.
چنانچه شخص مورد نظرتان خردسال است، کار شما راحت تر خواهد بود، زیرا بیشتر کودکان در این سن عاشق شخصیت های کارتونی مختلف هستند. بنابراین بهتر است که با محبوب ترین کاراکترهای کارتونی نیز آشنا شوید.
 
بهترین تم های تولد دخترانه
پس از آن که تمام موارد را به خوبی بررسی کردید، حال نوبت به انتخاب بهترین تم های تولد دخترانه می رسد. در لیست زیر برخی از محبوب ترین تم های دخترانه به شما معرفی شده است:
. فروزن
فروزن یکی از محبوب ترین انتخاب های ممکن برای تم تولد می باشد که تقریبا همه دخترها عاشقش هستند. در این صورت پیشنهاد می کنیم که کیک و دسرتان را نیز به رنگ آبی انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری با تم داشته باشد.
استفاده از تزیینات زمستانی و به رنگ های سفید و خاکستری نیز می توانند به خوبی تکمیل کننده تم تان باشند.
 
. هلو کیتی
یکی دیگر از بهترین تم های تولد دخترانه، کارتون محبوب هلو کیتی است که طرفداران زیادی دارد. علاوه بر آن وجود ترکیب رنگ صورتی و سفید باعث می شود که این تم یکی از فوق العاده ترین انتخاب های ممکن برای دختر بچه هایی باشد که به رنگ صورتی علاقه دارند.
 
. سوفیا
این تم تولد از یک کارتون دوست داشتنی با همین نام الهام گرفته است. بنابراین اگر دخترتان به این کارتون علاقه دارد، تم سوفیا می تواند حسابی او را سوپرایز کند.
این تم رنگ ها مختلف و جذابی داشته و باعث خلق فضایی به یاد ماندنی می شود که تا همیشه در ذهن تان خواهد ماند.
 
. تم تولد باربی
کمتر دختری را می توانید پیدا کنید که عاشق باربی و چیزهای مربوط به آن نباشد. بنابراین به سادگی می توان گفت که باربی نیز یکی از بهترین تم های تولد دخترانه می باشد که طرفداران بی شماری دارد.
تصاویر جذاب و رنگ صورتی خیره کننده از بهترین ویژگی های این تم هستند که آن را با بیشتر سلیقه ها سازگار می کند.
بنابراین اگر می خواهید که تم جذاب و در عین حال دخترانه و شیکی انتخاب کنید، تم باربی از بهترین گزینه های ممکن برای تان خواهد بود.
 
. تم تولد پرنسسی
یکی دیگر از تم های فوق العاده برای تولد دخترها، تم پرنسسی است. در واقع باید بگوییم که این مدل بهترین و مناسب ترین تمی است که می توانید برای تولد انتخاب کنید.
تقریبا هیچ دختری نیست که از پرنسس های کارتون ها بدش بیاید، بنابراین با احتمال زیاد این تولد حسابی برایش به یاد ماندنی خواهد شد!
 
. اسب تک شاخ
اگر به دنبال یکی از پر فروش ترین تم های ممکن هستید، باید بگوییم که تم تولد اسب تک شاخ این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
 
این تم علاوه بر زیبایی خاصش، از رنگ های ملایم و جذابی برخوردار است که می تواند عکس های تولد را تا همیشه ماندگار کند.