آخرین بروز رسانی قیمت ها 1403/02/08 شنبه
سبد خرید

چهارشنبه ‌سوری یکی از مراسماتی می‌ باشد که هر ساله مردم آن را به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند کرد، آتش ‌بازی و نور افشانی به ‌عنوان پایه ثابت مراسم چهارشنبه ‌سوری معرفی می ‌شود به‌ همین ‌علت بسیاری از افراد به خرید لوازم آتش ‌بازی و نورافشانی می ‌پردازند.

لوازم آتش ‌بازی چهارشنبه ‌سوری دارای انواع مختلفی است که بسیاری از آن ‌ها ایمن و برخی دیگر بسیار خطرناک هستند، برای خرید لوازم آتش‌ بازی کاملا بی‌ خطر می ‌توانید فروشگاه‌ های معتبری را مدنظر داشته باشید و وسایل ترقه‌ چهارشنبه ‌سوری خود را از آن فروشگاه ‌ها تهیه کنید.

آتش ‌بازی یکی از بهترین مراسم‌ های باستانی به شمار می‌ رود، اما متاسفانه شرکت‌ های بسیاری هستند که وسایل آتش ‌بازی غیراستانداردی را وارد بازار کرده اند و جوانان روز به ‌روز تشویق به استفاده از آن ‌ها خواهند شد.

این وسایل می ‌تواند خطرات مالی و جانی زیادی را به‌ همراه داشته باشند، اما اگر بتوانید از این وسایل به‌ درستی استفاده کنید چهارشنبه سوری شما بدون نگرانی برگزار خواهد شد.

 

وسایل آتش ‌بازی چهارشنبه ‌سوری

در حالت کلی می ‌توان وسایل آتش ‌بازی چهارشنبه ‌سوری را نیر می توان به وسایل آتش ‌بازی هوایی و وسایل آتش ‌بازی زمینی تقسیم ‌بندی کرد و همان ‌طور که از اسم آن‌ ها مشخص است وسایلی که برای آتش ‌بازی هوایی در نظر گرفته ‌اند مانند نور به آسمان پرت می‌ شوند و وسایل آتش ‌بازی زمینی هم به تمامی وسایلی گفته می ‌شود که روی صدا با انفجار همراه هستند.

وسایل آتش ‌بازی زمینی و هوایی از انواع مختلفی برخوردار هستند که در ادامه تمامی آن‌ ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

وسایل کاربردی آتش ‌بازی زمینی

همان‌ طور که در پاراگراف ‌های قبلی هم ذکر کردیم وسایل آتش ‌بازی زیادی تولید می‌ شوند که همگی آن ‌ها در دست جوانان و نوجوانان قرار خواهد گرفت، از میان آن‌ ها وسایل آتش‌ بازی زمینی که به ‌عنوان وسایل منفجره از آن‌ ها یاد می‌ شود را نام برد که از تنوع بیشتری برخوردار هستند.

 

آبشار

آبشارها به‌ عنوان وسایل آتش ‌بازی برای چهارشنبه ‌سوری معرفی می ‌شوند که از رنگ ‌های مختلفی برخوردار هستند، این وسیله آتش ‌بازی در ۲ نوع سرد و گرم تولید می ‌شود که براساس ارتفاعی که روشن می ‌مانند دارای انواع مختلفی هستند.

تابش نور آبشار گرم که احتراق آن به وسیله مواد شیمیایی صورت خواهد گرفت،  باید در فضایی بزرگ و باز مورد استفاده قرار گیرد، اما نوع سرد که به وسیله باتری ها انرژی خود را دریافت می کنند، برای فضای نیمه ‌بسته کاربرد بیشتری دارند، یکی از ویژگی آبشارهای سرد امکان اتصال آن ‌ها به ریموت می‌ باشد.

برای خرید انواع آبشار برای آتش بازی اینجا کلیک کنید

 

دودهای رنگی

دودهای رنگی از دیگر وسایل آتش بازی برای چهارشنبه ‌سوری بشمار می ‌روند که پس‌ از روشن ‌شدن، دودهای رنگی را از خود خارج خواهند کردف این نوع از وسایل آتش ‌بازی زیبایی خاصی را از خود نشان می ‌دهند.

 

برای خرید انواع دودهای رنگی برای مناسبت های خاص اینجا کلیک کنید

 

ترقه

ترقه یا سیگارت به ‌عنوان قدیمی ‌ترین وسیله آتش‌ بازی در چهارشنبه‌ سوری معرفی می‌ شود که هیچ ‌گونه نوری را از خود نشان نمی ‌دهد، بلکه تنها یک ‌صدای انفجار را خواهید شنید، اگر بتوانید به ‌صورت درست از آن استفاده کنید هیچ‌ گونه خطری را برای شما ایجاد نخواهد کرد. در ضمن ما ترقه نمی فروشیم ، فقط لوازم آتش بازی مجاز  wink

 

وسایل آتش ‌بازی هوایی

علاوه ‌بر مواد مترقه در پاراگراف‌ های قبل ذکر شد وسایل آتش ‌بازی کاملا بی ‌خطری وجود دارند که به هوا پرتاب خواهند شد، در ادامه این وسایل را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

چلچله

یکی از وسایل کاملا بی‌ خطر آتش‌بازی چهارشنبه ‌سوری که شباهت زیادی به کهکشان دارد، چلچله می ‌باشد چلچله صدای بسیار کمی را از خود ایجاد خواهد کرد و هنگام پرتاب رد بسیار زیبایی را در آسمان به ‌جا خواهد گذاشت.

 

برای خرید انواع چلچه از اینجا شروع کنید

کهکشان

کهکشان یکی از معروف ‌ترین وسایل آتش ‌بازی هوایی معرفی می‌ شود که در مراسم‌ های مختلفی چون جشن چهارشنبه ‌سوری از آن استفاده خواهند کرد.

کهکشان ‌ها بر اساس تعداد پرتابی که دارند دارای انواع مختلفی هستند که معمول‌ ترین آن ‌ها ۸، ۶ و ۱۰ پرتاب می ‌باشد.

کهکشان ‌ها به‌ عنوان لوازم آتش ‌بازی گرم به شمار می‌ روند که پس ‌از آنکه آن را روشن می ‌کنید به سوی آسمان پرتاب خواهند شد و علاوه ‌بر صدایی که از خود ایجاد می‌ کنند طرح‌ های بسیار زیبایی را  نشان خواهند داد.

برای خرید انواع کهکشان ها از اینجا اقدام کنید

 

منور

 از دیگر وسایل آتش ‌بازی چهارشنبه‌ سوری که نسبت ‌به محصولات گفته ‌شده پرطرفدارتر هست منور می باشد. این وسیله آتش ‌بازی هوایی مثل کهکشان عمل خواهد کرد که آن را به شکل لوله‌ ای تولید می ‌کنند و به سمت آسمان هدف‌ گیری می ‌کنند تا نوری را از خود نشان دهد.

این نوع آتش بازی در وب سایت ما موجود نمی باشد

 

بالن آرزوها

یکی از لوازم اتش بازی چهارشنبه شوری هوایی که در چند سال اخیر از طرف ‌داران بسیار زیادی برخوردار شده ‌است و معمولاً در مراسم ‌های چهارشنبه‌ سوری از آن استفاده می ‌کنند، بالن آرزوها می ‌باشد.